In urma accesarii de catre utilizator a portalului https://pspo.primariapn.ro/, se apasă tabul AUTENTIFICARE (in partea dreaptă, sus) și se completeaza datele de autentificare.
Daca utilizatorul nu are contul creat, este direcționat în acest sens pe site-ul Primăriei Mun. Piatra-Neamț www.primariapn.ro și va apăsa pe “Creează cont” –urmând pașii indicați.
Se selecteaza printr-un click categoria de servicii electronice dorită din meniul principal Servicii electronice sau de pe homepage.
Dupa ce utilizatorul a ales un serviciu este trimis catre pagina informativa a serviciului respectiv, unde gaseste descrierea generala, documentele necesare si cadrul legislativ. Utilizatorul completeaza cererea pentru respectivul serviciu, incarcă documentele necesare și trece la pasul următor – verificarea datelor și documentelor încărcate și transmitererea cererii pe flux.
Utilizatorul autentificat în portal accesează butonul CONTUL MEU și în acest moment este vizibil “INBOX”-ul mesajelor adresate utilizatorului, începând cu anunțul înregistrării cererii sale (inclusiv numărul de înregistrare primit de la registratura unității) și terminând cu mesajul privitor la soluționarea cererii dresate. Documentul de răspuns atașat mesajului privitor la finalizarea cererii poate fi descărcat de către utilizator.