Cum accesez serviciile electronice din portal?

In urma accesarii de catre utilizator a portalului  https://pspo.primariapn.ro/,  se apasă tabul AUTENTIFICARE (in partea dreaptă, sus) și se completeaza datele de autentificare.

Daca utilizatorul nu are contul creat, este direcționat în acest sens  pe site-ul Primăriei Mun. Piatra-Neamț www.primariapn.ro  și va apăsa pe “Creează cont” –urmând pașii indicați.

Cum aleg un anumit serviciu electronic?

Se selecteaza printr-un click categoria de servicii electronice dorită din meniul principal Servicii electronice sau de pe homepage.

Cum parcurg etapele necesare pentru a beneficia de un serviciu electronic pus la dispozitie pe portal?

Dupa ce utilizatorul a ales un serviciu este trimis catre pagina informativa a serviciului respectiv, unde gaseste descrierea generala, documentele necesare si cadrul legislativ. Utilizatorul completeaza cererea pentru respectivul serviciu, incarcă documentele necesare și trece la pasul următor – verificarea datelor și documentelor încărcate și transmitererea cererii pe flux.



Cum știu dacă cererea mea a fost înregistrată în vederea prelucrării?

Utilizatorul autentificat  în  portal accesează  butonul CONTUL  MEU și în acest moment este vizibil  “INBOX”-ul  mesajelor adresate utilizatorului, începând cu anunțul înregistrării cererii sale (inclusiv numărul de înregistrare primit de la registratura unității) și terminând cu mesajul privitor la soluționarea cererii dresate. Documentul de răspuns atașat mesajului privitor la finalizarea cererii poate fi descărcat  de către utilizator.